Main img

2006

Τα αναψυκτικά «λουξ» επιλέγονται από το Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών για να σερβίρονται μέσα από την πρωτοβουλία «Kerasma» σε όλο το κόσμο σε Road shows και σε ελληνικά εστιατόρια για την προώθηση των Ελληνικών Γεύσεων.

Η πρωτοβουλία “Kerasma” είναι η συνδυασμένη προβολή προϊόντων και τουρισμού μέσα από την ελληνική κουζίνα, με στόχο τη διεθνή ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων.

Το “Kerasma” γίνεται πρεσβευτής των ποιοτικών ελληνικών τροφίμων και ποτών στο εξωτερικό, ώστε να γνωρίσει όλος ο κόσμος τον πλούτο της ελληνικής γαστρονομίας και διατροφής.