Items list
Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Λουξ στη Foodexpo 2023
Είσοδος σε νέα κατηγορία και νέες προϊοντικές προτάσεις
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Λουξ στη Foodexpo 2023. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης η εταιρία υποδέχτηκε στο περίπτερό της πλήθος hosted buyers από την Ελλάδα και τον κόσμο και πραγματοποίησε στοχευμένα εμπορικά ραντεβού.
Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες επισκέφτηκαν το περίπτερο της Λουξ και συνομίλησαν με τη Διοίκηση και τα Στελέχη για τις διαχρονικά αγαπημένες σειρές αναψυκτικών και χυμών λουξ αλλά και για τις νέες προϊοντικές προτάσεις της εταιρίας, που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στη Foodexpo. Η σειρά λουξ Tea σε τρεις απολαυστικές γεύσεις, χωρίς συντηρητικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και μόνο με φυσικά γλυκαντικά καθώς και η λουξ free, ένα αναψυκτικό χωρίς προσθήκη ζάχαρης, χωρίς συντηρητικά, χωρίς ανθρακικό και μόνο με φυσικά γλυκαντικά εντυπωσίασαν τους kye buyers που επισκέφτηκαν το κορυφαίο εμπορικό φόρουμ για τα τρόφιμα και ποτά στη Ν.Α Ευρώπη.
Ταυτόχρονα, η Λουξ ανανεώνοντας συνεχώς το προϊοντικό της πορτφόλιο παρουσίασε τη νέα σειρά χυμών σε 10 μοναδικές γεύσεις: Νέκταρ Πορτοκάλι-Μήλο-Καρότο, Φρουτοποτό Μπανάνας, 100% Φυσικό Χυμό Ανανά, Φρουτοποτό Cranberry, 100% Φυσικό Χυμό Πορτοκάλι, Φρουτοποτό Λεμόνι, Φρουτοποτό Βύσσινο, 100% Φυσικό Χυμό Εxtra-9, Νέκταρ Ροδάκινο και 100% Φυσικό Χυμό Μήλο σε συσκευασίες 1lt και 250 ml. Επίσης εισήλθε σε νέα προϊοντική κατηγορία λανσάροντας τη σειρά των χυμών λουξ kids σε γεύσεις Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο-Ροδάκινο και Μήλο-Σταφύλι-Φράουλα. Οι παραπάνω σειρές θα κυκλοφορήσουν σύντομα στην αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το περίπτερο της Λουξ επισκέφτηκαν ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας και ο Υφυπουργός, Αρμόδιος για την αλιευτική πολιτική, Σίμος Κεδίκογλου, οι οποίοι συνομίλησαν με τους τρεις ιδιοκτήτες για τη δυναμική των προϊόντων της εταιρίας.
Η Λουξ παραμένει πάντοτε πρωτοπόρα προσβλέποντας στην ποιοτική αναβάθμιση των κωδικών της, στην προσέγγιση διαφορετικών και νέων καταναλωτών, στην προσέγγιση γονέων και παιδιών αλλά και στη διαφοροποίησή της σε σχέση με τον ανταγωνισμό.